Mini cactussen

zaterdag, augustus 29, 2015

Ik zag ze overal. Op internet, in etalages als versiering, in restaurants als decoratie en ik moest ze gewoon hebben :D
Had ik geluk dat we vorige week naar de Ikea moesten voor glazen, dus op de 'plantenafdeling' ging ik op zoek naar mijn cactusjes in mini-formaat.


Ik vond ze al snel.
'Mamaaa!'
'Ja, ja neem ze maar.'
Er waren verschillende grotes en verschillende kleuren bloempotjes. Ik heb groen gekozen, dat vond ik het vrolijkst!
Ze waren €5 en ze zijn zooo schattig.





 Ik heb het wel vaker dat als ik iets koop wat ik suuuperleuk vind, dat ik er een tijdje heel enthousiast overdoe, hihi.

W a t   v i n d   j i j   v a n   k l e i n e   c a c t u s s e n ?

Liefs,
Elena

Bloglovin'

You Might Also Like

10 reacties

  1. Ja, ik ben fan! Ik heb er ook 8 in huis staan haha.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Lekker vrolijk ook die groene vaasjes. Ik wil ook nog steeds een paar leuke cactussen, binnenkort maar weer eens naar de IKEA!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo schattig! Om te knuffelen! (geen goed idee hihi ;) ;) ) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe