Words Of Elegance

vrijdag, augustus 21, 2015

Oef. Eindelijk. Hier is hij dan. De nieuwe blog. Words Of Elegance.


Wat heb ik moeten afzien om die naam eruit te krijgen, hihi. Ja, ik meen het echt, een nieuwe blog beginnen is allemaal goed en wel maar het ergste is om een goede naam te bedenken, en dat is net wat er zo belangrijk is aan een blog.
Words Of Elegance betekent 'woorden van elegantie'. Woorden omdat, tja, dit een blog is (wow, droog) en op elegantie ben ik gekomen doordat ik een woord zocht waar mijn naam ongeveer in zat. Dus ik, als hopeloze meisje van (bijna) 13 jaar ging naar mijn mama en vroeg: 'Mama, welk woord met beginletter E past bij mij?'.
En ja, zo was het gegaan. Daar had ik nog niet meteen de naam bij verzonnen omdat ik het woord  steeds voor 'Words' plaatste.

Maar genoeg gezeur over die naam, straks heb ik er te veel over nagedacht en vind ik 'm opeens niet meer leuk.

Laat ik me even voorstellen voor het geval jij een nieuwe lezer bent.
Ik ben Elena en word in oktober 13 jaar. Ik speel viool én piano en heb elke week 2 uur toneel (of hoe anderen het soms nog noemen: 'voordracht en drama').
Ik ga naar de scouts en vanaf 1 september begin ik aan mijn 2de jaar Latijn.
Op mijn blog schrijf ik over de dingen die ik leuk vind en die me bezighouden: je mag dus lifestyle en persoonlijke artikels verwachten.

Ik plaats iedere week een artikel in het weekend, maar niet panikeren als dat eens een keertje niet gebeurd. Soms heb ik namelijk eens een blog-dipje of gebrek aan inspiratie.
Na zo'n korte stop zit ik altijd wel weer boordevol ideetjes!

Zoals je misschien al wel door had, is dit mijn tweede blog. Waarom ik met mijn vorige blog ben gestopt kan je hier lezen.

Deze blog heeft streepjes tussen de woorden in de URL omdat het adres anders al bezet was. Jammer, want hij zou minder snel gevonden worden op Google.


Z o ,   m e e r   h e b   i k   n i e t   t e   z e g g e n .   G e n i e t   e r v a n .

Veel liefs,
Elena

You Might Also Like

2 reacties

  1. Je nieuwe naam is mooi! Die foto van die lavendel is ook prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe