Zoet maar goed: Oreo milkshake!

zaterdag, september 05, 2015

WAUW ELENA, wat heb je weer een originele post klaarstaan! (Not) Maar Marie kwam logeren en ik kreeg een idee: 'Laten we onze eigen oreo milkshake maken!'
Gelukkig had Marie het al eens eerder gemaakt, want we hebben geen recept gevolgd. We hebben wel wat foto's opgezocht om het er vooral smakelijk uit te laten zien! :-) Maar al bij al was het wel lekker!
De ingrediënten van een gewone milkshake hebben we wat op smaak toegevoegd aan een paar oreo's. 
Ik moet je wel waarschuwen: na een lepeltje proeven had ik al een vol gevoel, hihi.


I n g r e d i ë n t e n   v o o r   d r i e   à   v i e r   p e r s o n e n :
  • 225 gram vanille ijs (dat hadden we niet in huis, wel cookies & cream ijs, dus dat zal ook al voor het vullende gevoel gezorgd hebben.)
  • 12 oreo's
  • 250 ml melk (is goed voor elk)


Neem 4 oreo's en neem hier de witte chocolade van af. De koekjes die je overhoudt plet je tot een verkruimeld poedertje. Dit is voor achteraf als topping!
Neem nu de overige 8 oreo's en mix deze met de andere ingrediënten. Terwijl je dit mixt zet je het liedje 'Brazilian Flower' op. Ik word altijd blij van dat liedje! De koekjes kan je natuurlijk ook pletten op het ritme van dit lied! ;-D

Je kan af en toe eens proeven, misschien heb jij liever een meer lopende milkshake (meer melk)? Of mag die oreo smaak wat harder naar boven komen (meer oreo's)?

Als laatste strooi je een laag verkruimelde oreokoekjes over het oppervlak van je milkshake. Dan kan je er eventueel nog wat slagroom op spuiten en er een halve oreo op doen.


S m a k e l i j k !

Liefs,
Elena

You Might Also Like

14 reacties

  1. Ik hou van oreo's en van milk shakes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb echt TE VEEL van dit soort recepten opgeslagen op mijn bloglovin account, maar het zijn er gewoon nooit genoeg want dit is ALTIJD lekker! Hahaha, thanx voor dit recept! Ik ga het maken als het eindelijk weer wat warmer weer wordt, want op dit moment snak ik naar warme chocomelk hihi ^_^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit ziet er te lekker uit haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ja zoiets heb ik ook wel eens gemaakt! Met Oreo zit je altijd goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm! Klink heerlijk! Oreo's zijn mega lekker, als ik er eenmaal aan begin........ dan ben ik niet meer te stoppen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe