Mijn bucketlist, of toch bijna

zaterdag, oktober 03, 2015

 Ik wilde al een hele tijd beginnen met mijn bucketlist. Want hoe cool is het om als ik later een oude pannenkoek ben, terug te kijken naar de dingen die ik graag wilde doen toen ik 12 was? Als ik later terug door dit boekje blader, komen alle herinneringen van de doorstreepte momenten terug naar boven. Ik heb nog een heel boekje vol te schrijven, maar hier zijn de eerste 28 dingen die ik kon bedenken voor mijn bucketlist.

Haha, ik vond de quote op dit schriftje uit de DIY wel toepasselijk :)
Het staat er allemaal maar schots en scheef onder elkaar ingekrabbeld. Maar hey, zo komt de oude Elena meer te weten over de jonge Elena! Namelijk dat ze niet de ordelijkste van de klas was!

1. Het Noorderlicht zien
Hoplaaa, de eerste die ik kon bedenken is ook weer het meest cliché.

2. Een luchtballonvaart maken
In tegenstelling tot mijn broer, die hoogtevrees heeft, heb ik dit helemaal niet. Aah, wat moet het heerlijk zijn om boven de grond te vliegen zonder dat je opgesloten zit tussen vliegtuigmuren.

3. Een boek schrijven
Hoe leuk is het om een eigen geschreven boek vast te kunnen houden en te kunnen denken: 'Dit is helemaal van mij'.

4. Een kopje thee drinken in Londen
Hee, nu heb ik toch iets origineels bedacht van plaats gewoon 'Londen bezoeken' te schrijven. Maar misschien is het handig dat ik eerst 'Leer thee drinken' kan doorstrepen.

5. Maak een ritje achterin een limousine
Nog maar een rondje om het park, chauffeur!

6. In de sneeuw gebruik maken van een jacuzzi of bubbelbad
In een jacuzzi zitten is leuk. In een jacuzzi zitten in de sneeuw is nog leuker! Het vriest, maar jij zit lekker warm tussen de bubbels.

7. Een koe melken
Gezellig!

8. Figureren of een (bij)rolletje spelen in een film of serie
Zelfs al kom ik maar 2 seconden in beeld, ik moet en zal beroemd worden! :)

9. Iemand onverwachts een slagroomtaart in het gezicht gooien
En maar hopen dat 'ie niet boos wordt.

10. Plan een surpriseparty voor iemand die niet jarig is
Fijne 276 dagen voor je verjaardag!

11. Leren skiën
Ja, inderdaad ik heb nog nooit geskied. Wil het wel leren dus.

12. Met dolfijnen zwemmen
Is toch dol fijn? :D

13. Een wereldreis maken
Ik wil de weeeereld zien. Alle landen en culturen wil ik ontdekken. Nee, mevrouw ik ben nog niet aan het sparen.

14. Op reis gaan met een vriendin
Gezellig met z'n tweetjes. Geen gezaag en geklaag. Alleen van elkaar.

15. Onder de sterren slapen
Ik heb geen tent nodig! Als het warm genoeg is buiten slaap ik open en bloot onder een sterrenhemel.

16. Organiseer of doe mee aan een groot waterballonnengevecht
En dan bedoel ik echt groooot. Geen waarbij de 50 ballonnen waarover je een half uur hebt gedaan om deze te vullen al na een minuut op zijn.
17. Blog een heel jaar lang minimum 1 keer per week
En ik zit al op de goede weg!

18. Breek een wereldrecord
Oeh, deze wordt moeilijk. Maar zou het wereldrecord 'voor het langste op één been staan met een roze sombrero op en 1 sok aan' al bestaan?

19. Ga op een roadtrip
Met vrienden natuurlijk.

20. Leer 'River Flows In You' van Yiruma spelen op de piano
Ik heb het al vaak geprobeerd, maar ik geef het al snel op. 1 jaartje piano is blijkbaar niet genoeg om dit praaaachtige nummer al te kunnen. Hoewel ik één van Yiruma's andere nummers 'When the love falls' wel al onder de knie heb. Ik ben er zeker van dat als ik dit nummer kan spelen, ik het blijf spelen. Voor de rest van mijn leven. En anders beluister ik het wel. Voor de rest van mijn leven. 

21. Maak een selfie met het vrijheidsbeeld
Met een leuke peacehand erbij.

22. Alle Harry Potter boeken EINDELIJK eens uitlezen
Harry Potter, de boeken die ik lees wanneer ik niks anders heb om te lezen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een geweldige reeks en heb de films allemaal al gezien, maar ik heb nog een hoop andere boeken die ik moet lezen voor school enz. Momenteel blijf ik steken middenin de vijfde.

23. Ga naar Tomorrowland
Gewoon voor de ervaring, oké. Men zegt dat het je een 'kick' geeft om daar rond te lopen. Ik ben niet bepaald fan van de muziek, maar dat maakt niets uit. Misschien veranderd dat tegen dan nog wel.

24. Leer breien
Misschien wil mijn oma me dat wel leren..

25. Snorkelen in een koraalrif
Ik heb al gesnorkeld, maar daar was niet echt wat te zien buiten vissen, ik zou graag ook wat van de kleurrijke plantjes willen genieten!

26. Voor een goed doel vrijwilligerswerk doen
Geen uitleg bij nodig denk ik :)

27. Eens een 'echte coole' Halloween outfit dragen op Halloween
Een kostuum met alles erop en eraan!

28. Iemand anders helpen met een item op zijn/haar bucketlist
Zeg het maar :D

Niet geweldig veel, maar uit '100 ideeën voor een bucketlist' haalde ik er zelfs maar 2 of 3 uit, haha.
 Hehe, sorry voor mijn kattengeschrift :D

WAT STAAT ER OP JOUW BUCKETLIST?

Liefs,
Elena

You Might Also Like

22 reacties

  1. Je handschrift is echt erg mooi! En ik vind die confetti quote echt erg tof. Het lijkt wel alsof je het kocht in de winkel, zo mooi is het! Mijn opa heeft een koe, kom langs en mel hem eens een keertje, haha. Het heeft wel iets hoor, om dat te doen, maar het is best 'vies'. (Gewoon raar, haha.) En het noorderlicht wil ik ook eens zien, lijkt me echt een onvergetelijke ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankje! Ja, een koe melken lijkt me ook raar, maar daarom wil ik dat wel eens gedaan hebben.

      Verwijderen
  2. Ah dat schriftje is echt leuk! Snorkelen lijkt me ook heel vet. Leuk lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een gave dingen allemaal! Heel leuk idee om een Bucket list te maken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik raad je wel aan om eraan te beginnen als je in een creatieve bui bent, ik had niet veel inspiratie :)

      Verwijderen
  4. Wat een leuk schriftje<3 ik moet ook eens een bucket list gaan maken! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige bucketlist! Er staan heel wat herkenbare dingen op: een roadtrip staat ook zeker op mijn lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bucketlist! Heel veel dingen wil ik ook erg graag doen waaronder het Noorderlicht zien, maakt niet uit hoe cliché het is haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel origineel lijstje! Succes alvast (vooral met het breken van een wereldrecord, haha :P). Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het noorderlicht zien is een van de mooiste dingen die je ooit zal meemaken in je leven. Althans dat was voor mij zo'n gave ervaring.
    Liefs,

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jij het Noorderlicht gezien? Wauww :D

      Verwijderen
  9. Wauw mooie lijst en best nog realiseerbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk om te lezen Elena! Ook erg origineel, leuk bedacht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke bucketlist! Die wil ik ook nog echt eens gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe