Terug in de tijd! Mijn oude blog.

woensdag, oktober 21, 2015

Ongelooflijk dat ik al 2 (!!) maanden aan het bloggen ben op Words Of Elegance. Hoewel ik Blogger toch nog steeds heel makkelijk vind om mee te werken ben ik die nieuwe lay-out en alles toch nog niet helemaal gewend. Ik zou graag weer eens een blik werpen op The Mint Colored Sunglasses. Oude berichten weer naar boven halen en de leukste er tussenuit pikken. Want het was toch een heel jaar...
Sommigen zullen de berichten die ik ga laten zien misschien nog herkennen? De eerste keer dat ik af en toe eens een enkele reactie ontving op TMCS was begin november 2014, zoiets. Nee, het kon mij niets schelen dat ik voorheen nog niets gehoord had van mijn lezertjes. Ik dacht niet eens na over hoeveel ik er had, ik blogde omdat ik het leuk vond om over dingen te schrijven die ik leuk vond. Ik deed het voor mezelf. Als hobby. En dat doe ik nog steeds.
Ik had niet het gevoel dat ik lezers had, maar toch voelde ik me schuldig als ik eens een hele week niets had gepost.

De volgende artikels zijn ofwel artikels waarvan ik denk: 'Hoe heb ik dat ooit kunnen posten?!', ookal is het slechts een jaar geleden, of het zijn artikels waar ik trots op was. Artikels die ik leuk vond om te schrijven, of gewoon vond dat het echt 'af' was.
Ik vind dat we beter beginnen met het allereerste bericht. Gek genoeg niet een 'Hallo, welkom op mijn blog'-bericht, maar meteen boem patat. Het was een heel kort bericht. En best saai als je leuke, lange blogberichten gewend bent, hehe. 4 zinnen en deze foto. Ik was op vakantie in Thailand en had er een French Manicure laten doen. Grappig eigenlijk, dat mijn allereerste post over beauty ging, terwijl ik mezelf toch wel een lifestyle-blogger noem.
De zelfgeknipte labeltjes kwamen online op 12 oktober 2014. Over hoe je zelf labeltjes knutselt. Ik weet nog dat ik bovenstaande foto heel mooi gelukt vond.
Washi Tape DIY's! Een fijn artikel! Een paar fotootjes van Pinterest gehaald en ja. Wat uitleg bijgezet.
Deze post zou nog wel op deze blog kunnen staan. Misschien met wat andere foto's, maar qua inhoud vind ik 'm prima!
Hoe... Wat... Huh... Het recept voor bananenmilkshake?! Wat? Met een foto van een milkshake die ik in een random café heb gemaakt? Ja oke, gesnopen.
Deze tag moest ik toch nog even bijzetten. Hij dateert van 28 mei 2015 en ik vond 'm heel erg leuk om in te vullen!

Hopelijk begrijpen jullie nu nog een beetje beter waarom ik overgestapt ben naar Words Of Elegance, hihi.

Liefs,
Elena

You Might Also Like

3 reacties

  1. Hmm, ik snap dat je Blogger niet heel fijn vindt. Ik gebruik zelf de gehoste wordpress.org versie, en die bevalt me héél goed! Wordpress is heel uitgebreid. Ik zou anders zeker eens kijken voor een domeinnaam en de wordpress package die je installeert bij je hostingprovider. Bijvoorbeeld: words-of-elegance.be i.p.v. .blogger.be. Bovendien is een *.blogger.com ofzo domein niet heel handig aangezien je dan niet hoog in de zoekresultaten komt. Je word als het ware niet door iedereen ''serieus'' genomen. Strato heeft heel goede tarieven. Voor 2.50 per maand heb je wordpress, onbeperkt aantal bezoekers (dataverbruik dus) en je site wordt automatisch geback-upt. Hoe dan ook, ik vind je blog heel mooi uit zien! Mooi strak thema heb je. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel voor de goede tips! Heel handig!

      Verwijderen
  2. Ooh, mocht je hulp nodig hebben, let me know! Ik help graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe