Zo maak jij Halloween 2015 onvergetelijk!

zaterdag, oktober 10, 2015



*Griezelig lachje* Muhahaa! Op 10 oktober al een post over Halloween? Hmm... Ja, ehm, je moet toch alles kunnen voorbereiden voor 'Het beste Halloween feest van 2015 ooit'?! Vandaag deel ik met jullie een paar (oke, iets meer dan 'een paar') tips die je MOET weten (en toepassen) op het griezeligste feest van het jaar. 

Bron: weheartit.com

Ik heb nog nooit echt een 'Halloweenfeest' gegeven. Oké, misschien wel; toen ik, denk ik, 8 werd en samen met nog 2 andere kameraadjes die net als mij in oktober verjaarden een feestje organiseerde (eigenlijk mijn ouders maar goed).
Laten we het dit jaar zelf eens doen. Op 23 oktober ben ik jarig, misschien kan ik dan wel een avondje griezelen organiseren? Laat ook maar.

HAPJES
  • Afgehakte vingers: Snijd knakworstjes in tweeën en steek er een stukje amandel (als nagel) op. Zet een kommetje ketchup op tafel en dan hangt er ook nog wat bloed aan de vinger. Jum.
  • Hout is lekker: Zoethout. :)
  • Vers oorsmeer: Als je aan beide kanten van een klein lollystokje een kleine marshmellow prikt en er wat gesmolten karamel over doet, heb je heerlijke wattenstaafjes met dat spul uit je oor.
  • Vliegen: Maak een gleufje in de zijkant van ontpitte, zwarte olijven en steek er de vleugels in (amandelschijfjes).
  • Hersenen: Snijd de onderkant van een watermeloen af zodat hij gewoon blijft staan. Schil (ja, schil) de meloen met een dunschiller en snijd een patroon van hersenen. Ga tot aan het 'rode deel' van de meloen, dat geeft een cool effect.
HALLOWEEN
Bron: girlscene.nl

ACTIVITEITEN
  • Geen zin in iets actief? Dan zijn er nog altijd griezelfilms in de aanbieding. Misschien gaat je hart er even snel van kloppen dan als je een tocht zou maken, maar daar dienen ze ook voor, niet?
  • Ga traditioneel Trick or Treaten!
  • Maak een wandeling. Breng het kerkhof eens een bezoekje.
  • Speel Truth or Dare.
  • Versier een pompoen. Het moet niet altijd eng zijn op Halloween, toch?
DECORATIE
  • Het belangrijkste: plastic insecten.
  • Bloedende kaarsen: Je steekt een rode kaars aan en besprenkelt de top van een witte kaars met het kaarsvet. Laat het bloed er maar goed vanaf druipen.
  • Pompoenen!
  • Op Pinterest vind je nog 583.487 versier-ideetjes!
  • Zet de soundtrack van een griezelfilm op als sfeermuziek.
KOSTUUM
  • Bloody Mary: Een wit kleed, waarop je te keer gaat met donkerrode verf. Je trekt witte (ook weer bebloedde) handschoenen aan en volg deze make-up tutorial voor het maximale griezeleffect. 
  • Spookgevangene: Maak in een oud wit laken een gat voor je hoofd (of ook niet), en je armen. Trek onder het spokenkostuum een witte blouse en een zwarte legging of panty's aan. Bind een zwarte ballon aan je enkel et voila!
  • Of ga gewoon als  een leuke heks :)
  • Ook dit kostuum (Frankenstein's bruid) vind ik heel erg leuk, maar daar ben je wel eventjes mee bezig.
WAT GA JIJ DOEN MET HALLOWEEN?
Liefs,
Elena

You Might Also Like

15 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe