13

zaterdag, november 07, 2015


23 oktober was het mijn 13de verjaardag. Hoera!



Nee, dit is geen uitgebreide 'wat-heb-ik-gekregen-post' of 'wat-er-zo-leuk-is-aan-deze-leeftijd-artikel'. Het is meer een kleine update. Om te laten zien dat ik nog leef ;-)
Maar omdat ik de titel toch aan mijn verjaardag gewijd heb, moet ik daar natuurlijk wel iets over vertellen natuurlijk.
Tja, wat eigenlijk? Ben lekker verwend geweest op school en die avond haddne we weekend op de scouts. Ik had taart meegenomen en het was heel gezellig. 
Het zwart witte boekje op de foto vanboven heb ik trouwens gekregen van Marie. Er staan foto's en herinneringen in, o, wat is ze weer geweldig creatief geweest. Dankjewel <3

Pff wat gaat de herfstvakantie weer snel. Wat erg. Hebben jullie dat ook, dat je tijdens school opeens zoveel te doen hebt en tijdens de vakantie nutteloze dagen hebt waarin je uit pure verveling heel de dag zit te internetten?

Gisteren avond de finale van K3 zoekt K3 gekeken. Marthe, Klaasje en Hanne waren al snel mijn favoriet, hoor, hoewel Lauren ook heel mooi kon zingen.

En hoe zit het met jullie?

Hoewel ik nog niet het gevoel heb dat deze post echt een 'einde' heeft, wens ik jullie toch al een fijne zaterdag.

Liefs,
Elena

You Might Also Like

2 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe