De Fall Tag

zaterdag, november 14, 2015


En het is alweer weekend. Woensdag was het wapenstilstand, dus hadden we ook al een dagje vrij, maar weekend voelt toch net wat meer als 'geen school'.
Vandaag doe ik het lekker rustig aan met een tag. De 'fall tag'. Ik vond 'm laatst op Tumblr en ik wilde 'm gelijk doen!


Hij is in het Engels en dat laat ik even zo.

1: What is your favourite ‘ber’ month Sept-Oct-Nov-Dec)
Hmm, ik denk november. Dan begin je pas echt te voelen dat het herfst is. En te zien natuurlijk ook.
2: What is your favourite autumn leaf
Eentje van een plataan. De vorm is op zich al leuk en ze krijgen ook prachtige kleurtjes!
3: What did you dress as for Halloween last year
Vorig jaar was ik een zwarte kat. Jaja origineel. Dat wilde ik dit jaar eigenlijk ook weer doen, maar ik vond de kattenoren niet meer. Dan maar een heksenhoed.
4: What is your favourite fall food
Euh, wat is typisch voor de herfst? Stoofpotjes ofzo? Ik heb even gegoogeld en blijkbaar hoort apfelstrudel ook bij de herfstige recepten en I love apfelstrudel!
5: Do you have any fall traditions
Wel, ehm, niet echt.
6: Do you have any Halloween traditions
Op Halloween houden we op de scouts meestal een griezeltocht, waarbij de leiding ons door een donker bos laat wandelen en ons probeert te laten schrikken. Of met een kettingzaag achter ons aan lopen natuurlijk.
Oh, en dan kijk ik ook altijd een horrorfilm met Marie...
7: What music do you like to listen to during fall
Meestal ben ik rond midden november al in de kerst stemming, dus zing ik al vrolijk 'All I want for Christmas is you', maar daarbuiten luister ik gewoon de liedjes die ik anders ook luister.
8: What is your favourite fall outfit
Ik heb een knalrood kleedje waar ik altijd gele panty's onder aantrek. Helemaal in de herfst sfeer!
9: Favourite spooky movie
Dit jaar heb ik weer samen met Marie een horrorfilm gekeken met Halloween en dat was Sinister. Dat is volgens mij wel de beste die ik al gezien heb.
10: S’mores or pumpkin pie
Beide heb ik nog nooit gegeten, maar ik hou niet zo van pompoen, dus dat eerste dan maar.
11: Hot chocolate or warm apple cider
Hot chocolaaate (met slagroom).
12: Do you like Pumpkin Spice Lattes
Ik heb er nog geen gedronken :O Ben ik wel van plan hoor, ik ga over een paar dagen met Marie naar Mockingjay part 2 en we waren van plan om ook eens de Starbucks binnen te wippen.
13: What is your favourite day of the year
Euh, Kerstmis ofzo? Geen idee er zijn zoveel leuke dagen.
14: What would your familiar be, if you had one
Een kat natuurlijk!
15: What is your favourite part about fall blogging
De foto's maken! Heb helaas nog niet de kans gehad :(
16: What is the story behind your URL
Kijk maar even bij 'about'. :)
17: What is the best thing about your town during fall
Hier zijn we weer met de herfst kleuren! Maar dat is volgens mij iets wat elke stad wel heeft? Er is wel een (ik denk toch dat het een is) huis met een etalage, die steeds aan een seizoen, of een feest of periode van het jaar is ingericht. Rond de eerste schooldag een schoolbord, bij Kerstmis een kerstboom etc.
18: What is your favourite fall food
Hee, deze hebben we toch al gehad?
19: Tea or coffee
Geen van beide... Oeps.
20: Halloween or Christmas
Dan kies ik toch voor Kerstmis. Alhoewel, nee ik weet ik het niet.
21: Cats or bats
Katten! Heel veel katten!
22: Do you enjoy carving jack-o-lanterns
Een figuur opzoeken is heel leuk, die eruit snijden is wat anders.
23: What is your favourite fall colour
Geel.
24: Why did you start your fall blog
Dit is geen fall blog :D
25: Do you have a ‘main blog’. Link them!
Euhw dit zijn meer Tumblr vragen denk ik :D
26: Spooky or sweet
Een mix!
27: Trick or treat
Niemand komt aan mijn snoep...
28: Do you enjoy visiting graveyards
Het is denk ik nooit leuk om al die graven te zien, denk ik zo.
29: What is your favourite fall memory
De Halloweentocht van de scouts!
30: What was your best fall ever
Euh, ze zijn allemala wel even leuk.
31: Gloves or mittens
Wanten vind ik er leuker uitzien, maar handschoenen zijn handiger. 
32: Do you enjoy ice skating
Ja! Pff moet ik dringend nog eens doen.
33: If you could spend fall anywhere, where would you choose
Gewoon, thuis.
34: What’s your dream Halloween outfit
Ik kan uren make-up tutorials bekijken van die vieze opengesneden monden, hihi.
35: Be honest… are you already stocking up for fall
Eigenlijk zitten we al middenin de herfst. 
36: Do you enjoy the other seasons
Ik hou wel van alle seizoenen!
37: How do you plan to spend this Halloween
Hallowene is al voorbij :( 
38: In ONE sentence… WHY do you love fall so much
Prachtige kleuren, warme dekentjes en chocolademelk die allemaal samenkomen in één seizoen!
39: What is your favourite fall candle scent
De applegeurtjes vind ik heel lekker ruiken.
40: Do you enjoy Christmas
Ja! Kerstvis altijd heel gezellig! Vooral de hapjes zijn leuk mahaha.
41: What is your favourite store during fall
Heu geen idee.
42: Do you enjoy cold weather
Als ik binnen zit wel ja!
43: What is your least favourite thing about fall
Vraag je me nu wat ik niet leuk vind aan de herfst? Ik kan niet meteen op iets komen...
44: What is your favourite Halloween candy
Ik hou wel van Skittles :)
45: What is one thing you’d love to try during fall, but haven’t yet
Een Pumpkin Spice Latte! Al deze antwoorden sluiten gewoon op elkaar aan haha.
46: What do your friends and family think of your fall obsession
Ehm, dat merken ze niet. :D
47: Be honest… are you already planning your fall-themed wedding
Nee, hoor... waarom vraag je me dat nu weer... 
48: Do you have fall/Halloween boards on Pinterest. Link them!
Nee, wel op WeHeartIt! Klik hier.
49: Do you enjoy rain?
Ja, absoluut!

Ik geef deze tag door aan iedereen die ook van de herfst houdt!

Liefs,
Elena

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een super leuke tag!! Ik houd van de herfst.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuke tag!! (vooral nummer 7 komt overeen met mij :P). X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ingevuld!! (Vooral nummer 7 komt overeen met mij :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ingevuld!! (Vooral nummer 7 komt overeen met mij :P) (ps, ik ben van evelifestyle.weebly.com, maar de comment wordt niet geplaatst als ik een andere optie bij reageer als: doe...)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe