Instagram Trends

zondag, november 29, 2015

Foto van het Instagram account van Jiami <3
Je ziet een prachtige foto met alles erop en eraan. Je denkt: 'Dat zou ook wel eens mooi kunnen zijn op mijn Instagram account.' Voor je het weet heeft iedereen een gelijkaardige foto gepost en is het een trend.
Alle foto's vond ik op weheartit.com
*voeten op bladeren*
Heel simpel en enkel toepasselijk tijdens één seizoen: de 'footsie' waarbij je de kleurrijke herfstbladeren duidelijk onder je voeten ziet. Best wel leuk toch?
*koffie/thee met een bekend boek en/of andere fotogenieke items*
Deze trend zie je ook regelmatig in alle mogelijke filters voorbijkomen. Een kop koffie of thee met een boek, tijdschrift of dergelijke er langs. Een kijkje in jouw leven op een luie zondag. Óf je vindt het gewoon een mooie foto en stapt na je kop koffie in de auto om te gaan bungeejumpen.
*starbucks*
Koffie moet vast héél erg cool zijn want zelfs als het in een kartonnen beker zit en je het niet eens kan zien is het een geweldige foto. Maar nu gaat het om wat er óp die beker staat hoor. Op zich heb ik er geen probleem mee, maar na 5 foto's is het wel duidelijk dat je regelmatig eens stopt bij deze Amerikaanse coffeeshop.
*polaroid camera/foto's*
Want geef toe, elke foto ziet er beter uit met een polaroid frame er omheen. En als je daar dan nog eens een foto van maakt is 'ie perfect voor je feed!
*ijsje voor de camera houden*
En dan nog het liefst als het ijs al over je vingers loopt. Dat laatste is misschien wat overdreven, maar een foto maken van je hoorntje aardbei (met een onscherpe achtergrond) geeft toch die Tumblr feeling.

Wat is volgens jou ook wel een 'Instagram trend'?

Liefs,
Elena

Ik heb de mobiele lay-out trouwens aangepast :D

You Might Also Like

11 reacties

  1. Ik moet eerijk zeggen dat ik die trends niet zo goed trek. Foto’s met een spierwit laken op een bed bijvoorbeeld is ook zo’n trend. Mijn account is een zooi, precies zoals ik ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ik vind de trends heel leuk om te zien, maar ik doe er zelf eigenlijk weinig aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk als mensen het lekker origineel houden :D

      Verwijderen
  3. Oef, krijg het gelijk koud als ik dat ijsje ziet! Haha, die foto met bladeren herken ik mezelf wel in.. OEPS

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ijsje is natuurlijk niet zo populair in deze tijd van het jaar, haha.
      Ach, er is niets mis mee als je zo'n trend ook al eens geprobeerd hebt. Goed voor de feed is goed voor de feed :p

      Verwijderen
  4. Haha wel herkenbaar inderdaad! Vooral de 'footsie' en de ikhoudmijnijsjevoordecamera (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wel herkenbaar inderdaad! Vooral de 'footsie' en de ikhoudmijnijsjevoordecamera (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke post! Fijne kerstdagen, geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral die met die kop thee en een boek vind ik erg herkenbaar haha
    X Annabel

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe