2016

vrijdag, januari 01, 2016


Het was stil hier. Hallo! Gelukkig Nieuwjaar!


Ik wens je al het beste toe voor het nieuwe jaar. Laat 2016 een mooi jaar worden met veel nieuwe kansen en ontdekkingen.
Laat me jullie in 2016 niet meer zo lang moeten laten wachten op een nieuw artikel, haha. Wanneer was de laatste keer dat ik postte? Ergens tijdens de examens ofzo? Eind november? 2015.

2016. Nieuwe start! Je kan nu nog elke richting uit. 
Argh wat was het laat vannacht. 3 uur? En al om 11 uur op, vreselijk! Dat weten we dan voor volgend jaar.
Geen vuurwerk gezien. Wel gehoord, maar het was te veraf.
Vuurwerk is verboden in de streek waar ik vierde.
Haha, grappig dat ik met 'We Wish You A Merry Christmas' in mijn hoofd zit.

Ach ja, veel geluk in 2016!
Wat zijn jouw goede voornemens?

Elena

You Might Also Like

1 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe