Operatie rommelkast

zondag, januari 17, 2016

De boekenkast, of beter gezegd 'rommelkast', in mijn kamer had driiiingend een opruimbeurt nodig. Tja, dat komt ervan als je je boeken en losse bladen er zomaar even induwt. En het ergste is dan nog dat het een 'open' kast is. Oei oei oei...

Geloof me, je wilt echt niet weten hoe het eruit zag vóór ik hem opruimde.
Een lelijke, doorzichtige plastieke doos hier, papiersnippers daar, het was een echte varkensstal.
Dus, ik begon met alle spullen op mijn bed te gooien.

Mijn bed was te klein voor de stapels boeken, dus dan maar op de grond.
Twee enkele vakken moest ik niet leeghalen: de radio bleef op z'n plaats en daarboven de CD's en DVD's. Waarom? Omdat ik die radio nooit gebruik, de CD's van mijn ouders zijn en de DVD's waarschijnlijk niet meer werken.


En kijk eens. Het resultaat is best wel geslaagd! Wat ik niet meer nodig had gooide ik weg en alles ligt er netjes bij.

Let niet op de vieze bloempot waar de grote cactus in zit, ik ben van plan 'm in een mooie witte pot te doen. (Hij is trouwens nieuw in mijn cactus familie.)

H e b   j i j   o o k   z o ' n   r o m m e l k a s t   d i e   w e l   e e n   o p r u i m b e u r t   v e r d i e n t ?

Liefs, 
Elena

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik vind het resultaat echt mooi! Die afwisseling tussen sier- en 'noodzakelijk' spulletjes is echt goed in balans :).

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe