Ik heb de inspiratie teruggevonden

zaterdag, februari 27, 2016

Ik heb besloten terug te gaan schrijven na deze één maand durende stop. Opeens zie ik alle puzzelstukjes in elkaar schuiven. Het combineren van school, hobby's en mijn blog lijkt weer haalbaar. Ik heb de inspiratie teruggevonden.

Ik laat jullie nooit wat weten als ik er weer eens vandoor ga. Wanneer ik weer eens geen artikel post. Maar ik zit vaak met een groter schuldgevoel als ik even een korte update plaats waarin ik vertel dat ik even stop.
Vandaag schrijf ik dit artikel om te laten weten dat ik verderga. Dit voelt zo fijn.

Ik heb verschillende posts klaarstaan. Zo komt er volgende week een tweede deel van Widgets & Codes online! (Yay!)
Ook de lente laat stilletjes zijn eerste tekens achter en binnen twee weken zit ik alweer in een drukke examenweek. Als ik wat vooruit schrijf, lukt het me wel ook dán een artikel te plaatsen.
Dat kan lukken.
Dat moet lukken.

Het bucketlist item 'een heel jaar lang elke week minstens 1 artikel plaatsen' start weer vanaf vandaag en laten we er ons deze keer aan houden.
Excuseer, laat míj me er deze keer aan houden.

Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik, want ik ben weer helemaal gemotiveerd om te beginnen!
Nee, jullie zijn nog niet van me af!

Tot volgende week!
Elena

You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat fijn dat je je inspiratie terug hebt gevonden! Ik ben benieuwd naar je volgende artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer inspiratie hebt teruggevonden! Het leven van een blogger is op dat gebied ook niet helemaal makkelijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Welkom terug dan maar hihi
    Benieuwd naar je artikel over de codes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe