Nieuwe lay-out

woensdag, maart 23, 2016


Lieve help, wat is er toch aan de hand met de wereld? Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van de slachtoffers van de aanslagen in Zaventem, Brussel en elders.
Misschien heb je het al gemerkt, misschien ook niet, maar ik heb een nieuwe lay-out!

De nieuwe lay-out!
Het verschil met de lay-out vorige is niet zo groot, maar het goede aan dit nieuwe sjabloon is het feit dat de mobiele versie véél duidelijker, handiger en netter is.

Ziehier een mini-interview met mezelf over de nieuwe opmaak:

Welk sjabloon is dit nu eigenlijk?
Ik gebruik het 'Voux' sjabloon, dat net zoals de vorige lay-out ('Elegant') ontworpen werd door ThemeXpose. Neem even een kijkje op hun website als je nog een leuke, simpele lay-out zoekt!

En wat is precíes het verschil met het vorige?
De balk met de pagina's zoals o.a. 'About' heeft een grijzere kleur in tegenstelling tot het vorige sjabloon dat een zwarte navigatiebalk had.
Ook de titeltjes in de rechterkolom hebben een ander soort vakje.

Waarom is deze lay-out beter?
De mobiele versie is, zoals ik al zei, (vooral) netter. Mijn blog werd voor 1/3 verkleint doordat het instagram wiget te groot uitkwam. Dit is nu het geval niet meer!
En ik vind 'm gewoon leuker. :D

Hoelang ben je van plan dit sjabloon te behouden?
Tot ik 'm weer beu ben, zeker? :)

Ik heb ook een nieuwe banner! Als je de vorige zelfs een banner kan noemen. Eigenlijk was dat maar gewoon tekst. Ik ben heel blij hoe deze in de lay-out past.
Wat vind jij van de nieuwe look van mijn blog?
Liefs,
Elena 

You Might Also Like

0 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe