Happy Elena • 1

zaterdag, april 02, 2016

Op andere blogs heet het 'Things that make me happy', maar ik maak het lekker persoonlijk.
In deze serie deel ik om de paar weken 5 dingen waar ik afgelopen week blij van werd. Dit kunnen materiële dingen zijn, maar het wakker worden van vogelgefluit kan ook voorkomen!



Grote macaron | Mijn mama bracht 2 reuze macarons mee uit de bakkerij Paul. Ze zijn zo groot als je handpalm en smaken héérlijk! Ik verwachtte een kunstmatige smaak, maar dat was helemaal niet het geval!
Je hebt ze blijkbaar ook in andere smaken, maar wij gingen voor de klassieker!

Muziek | De Moonlight Sonata van Beethoven is sinds ik het stuk ontdekte mijn lievelingslied. Aan mijn pianolerares vroeg ik of het voor mij haalbaar was het te spelen en doordat ik (gelukkig) grote handen heb moest het wel lukken. (Nee serieus, mijn handen en voeten zijn supergroot terwijl ikzelf nog geen 1m60 ben, gehehe.)
Dus nu kan ik toch al de eerste pagina's doorspelen.


Douchegel | Deze douchegel van Ives Rocher kreeg ik voor Kerst en verveelt nog niet! Niet alleen heeft 'ie een lekkere lavendelgeur, hij voelt na het douchen ook nog eens lekker aan op mijn huid. Hij is ook heel spaarzaam te gebruiken, heerlijk dus!


Serie | Mijn ouders kochten even geleden een nieuwe televisie. Daardoor hadden ze weer zin om een abonnement op Netflix te nemen en nu kijk ik iedere avond één of twee afleveringen van The Vampire Diaries. Ik had al gehoord dat het een fijne serie was, en het was al helemaal perfect toen dat mooie hoofdpersonage Elena heette.
Momenteel heb ik seizoen 1 zelfs al uit... :)
Zeker een aanrader!



Gebak | Laatst zocht ik een recept op voor een chocolade mug cake. Maar, er waren geen eieren in huis. Gelúkkig vond ik dit supersimpele ei-vrije recept, dat klaar is in 10 minuten! En dat uit mijn favoriete mok... ;) Lekker, maar wel een bommetje.


Wat maakte jou blij deze week?
Liefs,
Elena 

You Might Also Like

2 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe