Vrolijke foto's voor je achtergrondscherm • Lente

zaterdag, april 30, 2016


Hi girlsss, alles goed? Zijn jullie ook al helemaal in 'het-seizoen-voor-de-zomer' stemming? Natuurlijk niet, want je hebt je achtergrond nog niet in een bijpassend plaatje veranderd!



Het is alweer twee weken geleden dat ik schreef, neem het me alsjeblieft niet kwalijk.
Ik weet dat de lente al een tijdje bezig is, maar het is nooit te laat om je wallpaper te veranderen, toch?

Bron foto's
Madeliefjes zijn zowat tijdens ieder seizoen te zien, but we don't care!
ANANAS POWER!
Hi! :)
Aah, deze foto vind ik zo mooi!
Ge. Wel. Dig.

Sorry voor de korte post, ik heb het om de een of andere rede nogal druk. Hopelijk vinden jullie het niet al te erg!

Liefs,
Elena

You Might Also Like

2 reacties

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe