Hearts • 2

zaterdag, juni 04, 2016

Vandaag nemen we een kijkje in mijn We Heart It collectie met interieur inspiratie. Deze bestaat voornamelijk uit de scandinavische stijl waardoor de kleur wit centraal staat. Hmm, I heart it!
Echt waar, als ik later mijn eigen stekje heb zal alles in deze prachtige, moderne stijl ingericht zijn. Daarom verdienen deze plaatjes meer dan een enkele collage.


Het zijn niet enkel afbeeldingen van slaapkamers; ook werkplekken, badkamers, keukens en zelfs elegante trappen verdienen een plaatsje.

Hout | Het hout komt in bijna elke foto terug en geeft de ruimte dan ook een hele leuke sfeer.
Gecombineerd met strak, wit meubilair is het plaatje helemaal af!

Zachte velletjes | Mijn schapenvelletje heb ik ondertussen gevonden, en ik ben er heel blij mee! Het is lekker warm en ziet er ook nog eens heel gezellig uit!

Kussens | Naast de zachte pelsjes zie je ook de kussens erg terugkomen. Veel kussens. Héél veel kussens. 

Orde en wanorde | Ik kan niet zeggen of de kamers nu opgeruimd of niet zijn. Er staan veel spullen op tafel, maar toch ziet het er netjes uit. De extra dekens en kussens liggen zomaar op bed, maar het stoort niet. Dit heeft een heerlijke uitstraling!


Kleur | Zoals je hierboven ziet wijken de 'scandinavische kleuren' af naar blauw, grijs en bruintinten. Erg rustgevend dus.

Hou jij ook van scandinavisch interieur?
Liefs,
Elena 

You Might Also Like

8 reacties

  1. Geweldige inspiratiefoto's! De Scandinavische kleuren spreken mij ook heel erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik hou echt van websites zoals we heart it en pinterest, geweldig voor inspiratie! Deze collectie is ook echt precies mijn stijl, mooie inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie collage! Ook mijn stijltje. En die kleuren, wauw! Het is inderdaad erg rustgevend, dat vind ik persoonlijk ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi, ik ben hier zeker fan van. Ik ben nu net bezig met mijn kamer te restylen.
    En dit vind ik echt ontzettend mooi. Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe