De tuin in A5 en A6

woensdag, juli 13, 2016

Het is zomervakantie. En. Ik. Verveel. Mij. Wat doe je dan? Ehm, naar buiten ofzo? Een luchtje scheppen? Goed. Maar dat alleen was niet genoeg. Ik ging terug naar binnen om mijn iPhone te halen en begon foto's te maken.


Ik heb op het gras gelegen om vervolgens meteen weer recht te springen omdat ik de mieren over me heen voelde kruipen. Ik heb rondgehuppeld om de bijen te ontwijken. Ik heb behoorlijk wat angsten moeten overwinnen om deze foto's op de wereld te krijgen. (De struiken zaten vol spinnen!)
Ondanks dat onze tuin niet zo groot is, zijn er wel veel verschillende planten en kleurtjes te vinden. Ik heb zelfs onkruid gefotografeerd! Is dat niet... kunstzinnig?


Ik gebruikte achteraf de filters A5 en A6 van VSCO Cam. Ik vind ze sommige foto's een analoge look geven. De aller- allereerste foto is mijn favoriet. De roze kleur komt heel mooi uit op de foto.
Ik heb geprobeerd de witte vlinder te fotograferen (scroll naar beneden), maar er zaten te veel bijen om mijn hoofd te zoemen. Ik heb namelijk een fobie voor ieder insect dat prikt, steekt, zuigt of bijt. Ik heb toch één foto van het diertje kunnen schieten. Ik ben er niet heel tevreden mee, maar het is wat het is.












Ai, ik merk nu pas dat er een spin aan dat blad hangt! Woeps!



Zoals je wel hebt gemerkt is het vandaag geen zaterdag! Het is - jawel - woensdag! Ik ben de laatste tijd in een erg productieve bui. Zo had ik een week geleden slechts vijf berichten in concept klaarstaan en nu alweer achttien. Acht. Tien. Ik had het niet eens gemerkt hihi. Wie weet komt er volgende week ook wel een post op woensdag, zeg. Het is alleen dat ik echt zomerse artikels wil plaatsen, en de andere ideetjes voor een andere keer wil bewaren, wanneer er niet echt een thema is waar ik me aan wil houden, snappie?
Nu ja, ik vind er wel wat op!


Ik denk dat je in de toekomst wel meer van dit soort posts mag verwachten, als je het leuk vindt natuurlijk. De kwaliteit is best goed voor een iPhone 5c toch? Ik had niet verwacht dat de foto's zo goed zouden lukken. Meestal bewerk ik ze te hard, waardoor de kwaliteit net slechter wordt. Ja, ik ben echt tevreden met het resultaat.

W e l k e   i s   j o u w   f a v o r i e t ?

Liefs,
Elena

You Might Also Like

6 reacties

  1. Wauw, hele mooie foto's! Dat met die spin heeft ook wel wat, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'hard' bewerkte foto's wel wat hebben met die noise erin. Dan krijg je zo'n sfeertje die je anders met een analoge camera creëert. Die sfeer zit ook in jouw foto's! Echt mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daaar heb je wel een punt. Bedankt!

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe