Wat ik nog wil doen deze zomer

zaterdag, juli 16, 2016

Het weer wordt steeds warmer, ik ben al een paar weken thuis van Milaan en mijn teennagels matchen de aardbeien bij mijn ontbijt. Maar ik heb nog niet alles gedaan wat je in de zomer hoort te doen en er staat nog genoeg op het programma. Deze dingen staan nog op mijn Summer Bucketlist.



P i c k n i c k e n
Het is alweer zo lang geleden dat ik nog eens ben gaan picknicken. Het mag voor mijn part zelfs gewoon in mijn eigen achtertuintje zijn, maar ik ga deze zomer zeker nog een keertje picknicken met alles erop en eraan!

Z e l f   l i m o n a d e   m a k e n
Er staan genoeg frisse limonaderecepten op Pinterest, en ze zien er niet al te moeilijk uit, dus waarom combineren we dit item niet gewoon met het picknicken?

E e n   n i e u w e   b i k i n i   k o p e n
Ik ben echt al even op zoek naar een nieuwe bikini, maar niets lijkt mijn smaak te zijn. Maar ik heb er nog eentje nodig, dus ik zal wat beter moeten zoeken.

E e n   w a t e r g e v e c h t   h o u d e n
Een echte klassieker, maar daarom niet minder leuk. Waarschijnlijk kan ik deze wel schrappen op scoutskamp, we bekogelen elkaar ieder jaar weer met waterbalonnen.

R o l   o v e r   h e t   g r a s
Het klinkt misschien vreemd, maar gewoon even van een heuveltje rollen geeft me zo'n vrij gevoel. Elena, dat is raar. Nee echt, het is echt iets wat mij gelukkig maakt. Waarschijnlijk lukt het ook om dit item op kamp te schrappen.

B a c k   t o   s c h o o l   s h o p p e n
Hier heb ik nog genoeg tijd voor, maar back to school spullen kopen is echt iets waar ik de eerste dag van de vakantie al mee bezig ben. Het is zo'n schoolstress voor tijdens de vakantie. Best irritant, maar ook wel spannend. Ik ga nu over naar het derde, dus kom ik weer terecht in een andere school. Nieuwe school, nieuwe spullen, toch?

S l e e p o v e r
Natuurlijk ben ik deze zomer al bij vriendinnen gaan logeren, maar niet bij ze allemaal. Hihi.

E e n   c a k e   b a k k e n
En alsjeblieft niet één waarbij ik pas achteraf ontdek dat de eieren op zijn, zoals de laatste keer dat ik een chocoladecake bakte.

Het zijn er niet zo veel en ik denk dat het me wel zal lukken ze allemaal te voltooien.

Wat wil jij nog doen deze vakantie?

Liefs,
Elena

You Might Also Like

10 reacties

  1. Picknicken is echt heel erg gezellig, zeker doen! Met wat lekkere snacks en limonade is het al helemaal compleet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo veel leuke dingetjes! Ik ben benieuwd naar je bikini hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen staan er op jou lijstje! Een nieuwe bikini is natuurlijk altijd een leuke start van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk lijstje hoor, lijkt me ook helemaal haalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Picknicken staat ook nog op mijn lijstje! Ik debk dat je dit allemaal well kunt doen in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe