Patches voor echte avonturiers

zondag, augustus 07, 2016

Inmiddels ben ik al een tijdje terug van scoutskamp. Het was heel erg fijn! Ik had er dan ook lang naar uitgekeken. Met mijn gepersonaliseerde rugzak kón er ook niets misgaan!




Mijn broer en ik schaften dit jaar elk een nieuwe rugzak aan, dezelfde. Ik wilde de mijne daarom een beetje personaliseren en ik begon meteen te fantaseren over leuke patches! Eerst keek ik op Pinterest, waar ik al snel werd doorgestuurd naar Etsy. Ik had al een aantal leuke merken gevonden! Het probleem was dat de meeste patches van Amerika moesten komen, waardoor de verzendprijs opliep tot zo'n €14. Ik bedoel, je gaat toch niet meer betalen voor de verzending dan voor het product?!
Gelukkig was er nog de Engelse shop Setter Press. Alle drie de patches die ik kocht komen van deze superleuke webshop!


Het is de bedoeling dat je deze patches ergens op strijkt. Maar omdat ik er zekerder van wilde zijn dat ze er niet afgingen heb ik aan mijn oma gevraagd ze erop te naaien. Werkt dus ook prima!
Ze zijn van zeer goede kwaliteit en zien er net zo uit als op de productfoto's!
In de envelop zaten een persoonlijk kaartje en 3 gratis stickers die ook verkocht worden. Ik ben er heel blij mee!





W a t   v i n d   j i j   v a n   d e   p a t c h e s ?

Liefs,
Elena

You Might Also Like

6 reacties

  1. Super leuke patches en ze passen ook mooi bij je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die melding over cookies op je blog viel me meteen op, leuk haha :)

    Die patches zijn echt zoooo mooi! Leuke blog heb je trouwens en leuk dat je me volgt! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achterlaat! <3

Popular Posts

@elenadewy

Follow Me

Follow

Subscribe